loading...
بی سرو صدا
محمد فلاح بازدید : 2 1392/09/18 نظرات (0)

برای اینکه خواستم خستگیتون بره این مطلب رو گذاشتم.اگه خوندید نظر یادتون نره!!

سه نفر مسلمان، یهودی و مسیحی با هم همسفر بودند تا این که شب برای استراحت جایی را سکنی گزیدند، صاحب منزل برای ایشان مقداری حلوا آورد ولی چون آن سه نفر میلی نداشتند قرارگذاشتند که آن را صبحانه بخورند و گفتند که هر کس امشب خوابی خوب تر ببیند، حلوا از آن اوست. هر سه خوابیدند، صبح هر کدام شروع به تعریف خواب خود کردند. یهودی گفت: من دیشب در خواب همراه موسی(ع) به کوه طور رفتم. مسیحی گفت: من همراه عیسی به آسمان چهارم عروج کردم. فرد مسلمان گفت: من سرور سروران محمدمصطفی(ص) را دیدم که به من فرمود: یکی از رفقای تو با موسی به کوه طور رفته و دیگری با عیسی به آسمان چهارم رفته تو نیزبرخیز و فورا حلوا را بخور.

(داستان های مثنوی،ج4،ص94)

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
این وبلاگ فقط برای شرکت در مسابقه وبلاگنویسی ملکوت نوشته شده است و قالب اختصاصی و مطالب جالب خواندنی برای این وبلاگ آماده شده است. که انشاالله از مطالب این وبلاگ استفاده نمایید.باتشکر محمد فلاح
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 11
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 21
  • بازدید سال : 25
  • بازدید کلی : 436